Onlineundervisning kan give mere ansvar til de studerende
Case med underviser om en ændret underviserrolle.
Hvorfor er onlinesocialisation og forventningsafstemning en nødvendig faktor for det digitale læringsmiljø?
Case med underviser om at fremme det digitale læringsmiljø.
Hvordan ændrer fokus sig når vejledning bliver virtuel?
Case med underviser om onlinevejledning.
Styrken ved digital undervisning er, at den kan være asynkron, interaktiv og mangfoldig
Case med underviser om tilrettelæggelse af onlineundervisning.
Onlineundervisning kræver omstrukturering af tilstedeværelsesundervisningen
Case med underviser om planlægning af onlineundervisning.
Forventningsafstemning med EVU-studerende er særligt vigtig i onlineformater
Case med underviser om efter- og videreuddannelse.
Onlineundervisning kan give mulighed for højere grad af refleksion
Case med underviser om omlægning af udenlandsk ugekursus.
Oplevelse og kropslig erfaring er udfordret i onlineundervisningen
Case med underviser som har undervist i idræt under nedlukningen.
Online indblik i studerendes skriveproces gav bedre feedback
Case med underviser om onlinevejledning.
Hvordan underviser du bedst online en hel dag?
Case med underviser om tilrettelæggelse af onlineundervisning.
Udfordringer i onlinekontakt med studerende
Case med underviser om kontakten mellem underviser og studerende
Onlineundervisning satte tempoet ned og skruede op for taksonomierne
Case med underviser om gentænkning af onlineundervisning